Sep
22
2016

Tonifica si reda elasticitatea pielii prin masaj

In general, persoanele care au un aspect al pielii lasat si lipsit de elasticitate au suferit schimbari majore in viata lor, cum ar fi o scadere impresionanta in greutate sau, pur si simplu, au inaintat in varsta.

Masajul regleaza circulatia sangelui, pielea devenind astfel mai ferma

tonifiere-prin-masaj

Atunci cand cineva scade foarte mult in greutate pentru ca a urmat un regim strict sau a recurs la vreo metoda chirurgicala, daca nu stie sa se ingrijeasca cu atentie, nu doar ca va scapa de excesul de kilograme, ci si masa musculara se va pierde odata cu acestea. Pentru pastrarea tonicitatii si elasticitatii pielii si a masei musculare trebuie urmat un program complet de continuare a ceea ce s-a inceput, fie ca a fost vorba de o dieta sau operatie. Acest lucru trebuie sa devina un mod de viata, altfel rezultatele vor fi pentru perioade scurte de timp, iar riscul de reingrasare va fi destul de crescut. In completarea acestui regim de viata intra si masajul. Elementul definitoriu al masajului in ceea ce priveste tonifierea si elasticizarea pielii este circulatia sangelui. Masajul nu face altceva decat sa intensifice circulatia sanguina sau sa o imbunatateasca, acolo unde este deficitara. Cu cat circulatia este mai normala cu atat pielea devine mai ferma, luminoasa si elastica.

beneficii-masajCum poti sa-i redai corpului tau fermitatea in doar 10 minute

  1. De fiecare data dupa ce ati facut dus aplicati cu generozitate lotiune pe zona stomacului. Apoi luati putina crema cu ambele maini si intindeti-o pe zona picioarelor(fata-spate). Masati-va picioarele cu miscari si lovituri de sus in jos si de jos in sus, apoi recurceti la miscari circulare. Finalizati masajul cu miscari de jos in sus, in ciuda gravitatiei, pentru a ridica pielea. Atentie sa nu va scape genunchii, calcaiele si gleznele, fiindca si acestea sunt extrem de importante.
  2. Acum e timpul sa treceti in zona bratelor. Odata ce ati finalizat masajul din zona picioarelor, mai luati putina crema si masati-va bratele, folosind lovituri riguroase si viguroase, de sus in jos si de jos in sus. Atentie sa nu ratati coatele, umerii, bicepsii si tricepsii. Nu uitati ca acesta este un masaj scurt, de doar 10 minute, asadar, e cazul sa faceti ca orice miscare sa conteze.
  3. Aplicati apoi lotiune in zona feselor si pe spate. Pentru ca zona este destul de inaccesibila si face ca realizarea masajului sa fie greoaie, un partener de viata v-ar fi de mare ajutor.
  4. Pentru zona gatului si sanilor masajul se va realiza cu miscari gentile, de calmare.
  5. Intr-un final, masati-va stomacul pentru a introduce in piele crema ramasa, cu miscari efectuate circular, in sensul acelor de ceas. Miscarile in sensul acelor de ceas sunt aceleasi ca ale tractului intestinal, ajutand astfel digestia.

Experientele de viata ca sarcina, slabitul in greutate masiv sau inaintarea in varsta dauneaza pielii noastre, care devine, cu timpul, mai lasata, lipsita de elasticitate si luminozitate. Fie ca vorbim de pielea de pe brate, picioare, stomac sau fata, intotdeauna vor exista masuri care pot fi luate pentru a imbunatati acest aspect al corpului noastru. Insa calea cea mai sigura este aceea cand fiecare descopera ce tip de tratamente corporale si regim alimentar li se potrivesc, ori un mod de viata care trebuie schimbat. Toate acestea sunt intr-o perfecta armonie, ceea ce face ca intregul nostru organism, atat la exterior cat si la interior, sa arate mult mai bine si sa se simta mult mai bine.

About the Author:

Leave a comment